خرید بلیت

شرایط و مقررات سایت

pattern

شرایط و مقررات سایت

شرایط و ضوابط

این بلیط ، به نمایندگی از شرکت گشت و گذار آسان کیش، برای استفاده از تور شهری گشت دور جزیره و  گشت شبانه  Hop-On Hop-Off به فروش می رسد. با خرید این بلیط ، شرایط و ضوابط زیر پذیرفته می شود:

این بلیط فقط برای سواری با اتوبوس تور گشت ویژه جزیره و گشت شبانه  Hop On Hop Off معتبر است. اعتبار بلیط به شرح زیر می باشد:

       الف) گشت VIP صبح و عصر (از تاریخ صدور  تا ساعت و تاریخی که روی بلیط درج شده است) 

ب) 24 ساعت (از ساعت و تاریخی که روی بلیط درج شده است) 

ج) 48 ساعت (از ساعت و تاریخی که روی بلیط درج شده است)

د) 72 ساعت (از ساعت و تاریخی که روی بلیط درج شده است)

·          قیمت بلیط ها مشخص است ولی این حق برای شرکت محفوظ است که در هر زمان قیمت بلیط ها را تغییر دهد

·          همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست

·          کدهای تخفیف ارائه شده توسط شرکت فقط برای یک بار قابل استفاده می باشد و حق برداشت و غیرقابل استفاده کردن کد های تخفیف در هر زمان برای شرکت بدون اطلاع قبلی محفوظ است.

·          این شرکت حق بازرسی از اعتبار این بلیط را در حین مسافرت با اتوبوس Hop-On Hop-Off برای خود محفوظ می داند. راننده یا هر کارمند دیگر شرکت در صورت تقاضا ممکن است بازرسی بلیط را انجام دهد.

·          شرکت و کارمندان آن هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه مرگ ، تصادف ، صدمات شخصی ، ضرر و زیان ، که ناشی از سهل انگاری افراد ذکر شده باشد ، مسئول نیستند. بعلاوه ، آنها در قبال هرگونه شکایت ، ادعا ، بازپرداخت یا مبادله به هر دلیلی در رابطه با هرگونه لغو یا به تعویق انداختن معتبر تور مسئول نیستند.

·          شرکت سعی می کنند ایستگاه و مسیر تور را تا حد امکان به طور دقیق اعلام نمایند با این حال این حق برای شرکت محفوظ است که مسیر را تغییر دهد.

·          شرکت کلیه حقوق تغییر جزئیات تورها ، مسیر تورها ، ظرفیت نشستن در اتوبوس یا سایر موارد بدون اطلاع قبلی رادارا می باشد.

·          شرکت و / یا نمایندگان مجاز آن ، کلیه حقوق تعویق ، لغو ، تأخیر یا توقف تور را به دلیل هرگونه آب و هوای نامساعد ، شرایط غیر مساعد ، هرگونه بلایای طبیعی یا هر علت دیگری که خارج از اختیار آنها باشد ، برای خود محفوظ می دارند و در صورت خرید بلیط مبلغ بازگشت داده می شود

·          شرکت و / یا نمایندگان مجاز آن کلیه حقوق را برای رد پذیرش دارندگان بلیط ، که رفتار آنها بدون استرداد و یا جبران خسارت نامناسب است ، محفوظ می دارند.

·          بلیط های تور خریداری شده از هر شخص دیگری به غیر از شرکت یا نمایندگان مجاز آن معتبر نیستند ، از این رو پذیرش در اتوبوس های تور رد می شود.

·          هر گونه شکایت در مورد تور ، از جمله لغو ، بازپرداخت یا هرگونه تاخیر ، باید به طرف های مربوطه (شرکت یا نمایندگان مجاز) ، جایی که بلیط خریداری شده است ، ارسال شود ، مگر اینکه توسط شرکت به طور دیگری تعیین شده باشد.

·          شرکت در قبال وسایل شخصی گمشده یا آسیب دیده در طول تور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

·          سیگار کشیدن ، خوردن و آشامیدن در اتوبوس کاملاً ممنوع است.

·          حفظ شئونات اسلامی در طول سفر با اتوبوس الزامی بوده و در صورت بروز هر گونه رخدادی مسئولیت آن برعهده ی مسافر می باشد.

·          هرگونه وسایل مضر / خطرناک مانند سلاح های شخصی یا اشیا تیز ، که ممکن است به مسافران دیگر آسیب برساند ، در اتوبوس تور کاملاً ممنوع است. علاوه بر این ، شرکت حق توقیف و / یا مطالبه دفع اقلام و یا اخراج و / یا انکار پذیرفتن فرد خاطی از اتوبوس تور را برای خود محفوظ می داند.

·          این شرکت یا کارمندان آن در صورت نقض قوانین ایران ، حق شکایت / استیضاح و / یا تماس با مقام را برای خود محفوظ می دارند.

·          سوار و پیاده نمودن مسافران در اطراف ایستگاه ها حتی بنا بر درخواست مسافر ممنوع می‌باشد.

·          کودکان 3 سال به پایین به صورت رایگان سفر می کنند و در عین حال نباید صندلی را اشغال کند.

·          ایستادن در اتوبوس و دست خود را از اتوبوس بیرون بردن کاملا ممنوع است. ودر صورت ایجاد صدمه جانی یا مالی هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

·          بدون هرگونه اعتراض فوری در هنگام دریافت و تأیید این بلیط ، به عنوان پذیرش و توافق کلیه شرایط و ضوابط و شرایط کامل حمل و نقل شرکت تلقی می شود.

·          این دارنده بلیط باید تمام خطرات و خطرات ناشی از تورها را درک کند و بپذیرد ، چه ممکن است قبل از آن اتفاق بیفتد ، چه در حین رویداد و یا بعد از آن ، از جمله مرگ و میر ، صدمات جانی و مالی .

·          بلیط ها به هیچ عنوان قابل انتقال و فروش نیستند. پس از فروش بلیط ، هیچ لغو یا استرداد هزینه ای مجاز نیست.

·          عدم پذیرش مسافر برای مدیریت شرکت در موارد زیر محفوظ است:

o       مسافران اگر تحت تأثیر الکل ، مواد مخدر یا سایر مواد روانگردان به اتوبوس بیایند ، ممکن است از حمل و نقل مستثنی شوند. و / یا اگر آنها ، علی رغم هشدار:

o       سیگار می کشد ، الکل می نوشد یا از مواد مخدر یا سایر مواد روانگردان در زمان ورود یا در  اتوبوس استفاده کند

o       رفتار پر سر و صدایی دارد ، موسیقی پر سر و صدایی پخش می کند ، از فناوری سمعی و بصری با سر و صدا استفاده می کند یا سایر رفتارهای نامناسب ، بویایی و غیره مسافران دیگر را آزار می دهد ،

o       مسافران یا هروسیله ای که محل و تجهیزات مسافران را با لباس یا رفتار خود کثیف می کند ، یا به وسیله یا محل و تجهیزات مسافران آسیب برساند ،

o       مسافران از نظر پزشکی برای سفر نامناسب قلمداد می شوند و ممکن است با صلاح دید مطلوب شرکت ما، تهدیدی برای سلامتی سایر مسافران باشد.

o       مسافری که از حمل و نقل محروم شد ، حق هیچگونه استرداد کرایه یا قیمت استرداد بلیط رزرو صندلی را ندارد.

o       اگر مسافر سفر را قطع کند ، اعتبار بلیط منقضی می شود و هیچ مبلغی را نمی توان بازپرداخت یا هر آنچه را که ادعا می شود ، پرداخت کرد.